Wednesday, June 16, 2010

Iron meeting

Det blev en trevlig tisdagkväll på den soliga balkongen igår; Iron Meeting med mamma, Mia och Lindis. Elin slöt även upp senare på kvällen. Mamma fick säja sitt om mina balkongblommor vilket resulterade att diverse döingar helt togs ur lådan och idag ska jag försöka hinna med att springa ner på Blomsterriket och köpa nya små vita..
Linda antog utmaningen att prova lite blodpudding som hon endast käkat en gång i skolan (för 20 år sen..??!), det visade sig dock att hon ÄLSKADE blodpudding och skulle t o m kunna äta det med lite vispad grädde (..say what..?)..
Senare kom Blokus fram som Mia vann 2 ggr, GRATTIS! ;)

Lilla söta Elin kom senare och kikade förbi, hon e ju så söt den där lilla Elin, piffig å cool som henne skulle jag vilja se ut..fast det kanske e för sent nu. Jag har ju jämt bara varit blond å tråkig och levt på 2000-talet och lekt glamourdrottning i USA. Jag reagerar nog på folks utseende ganska mycke för tillfället eftersom jag själv känner mig som en fet BLOBB (..å det blir väl bara värre..) just nu med tantig page frisyr, gaah..I'm so boring. No fun at all.


Mia å Elin drog mot nya äventyr och Lindis stannade kvar och åkte runt i en utav fåtöljerna, vi skrattade jävligt mycke, jag e så kär i Linda, hon e som mig ;)

Idag vankas tvättstuga och diverse innan jobbpasset tar vid.. Tänkte baka en sockerkaka; nått som jag blev enormt sugen på här om kvällen, men när jag googlade recept visade det sig att vi saknade ströbröd..som jag nu inhandlat.

No comments: