Friday, June 25, 2010

Myselipys

Idag har jag ÄNTLIGEN inhandlat sandaler, poff sa det så va det mina från Indiska, min stil..gillar.

Efter jobbet bjöd Nicklas på middag på kinarestaurangen på stan. Golden Palace eller va heter den..? Både China Thai och Hong Kong va semesterstängda, gay gay.. Tror jag aldrig sett Ellen käka så mycket; tryckte i sig curry kyckling med paprika å diverse ris å kinesiska majschips.. (jahaaaa.. tänkte alla trogna läsare mäkta intresserat, nu har vi äntligen kommit till bloggens undergång..).
Sen åkte flickorna till sin meme.

N och jag tittade på Japan - Danmark; det va ganska kul att se Japan spela, underhållande å intensiv fotboll. Först höll jag på USA (för att jag bott där och Sverige inte e med), men jag har inte ens sett dem spela en match. Men nu håller jag nog på Japan. E USA ens med fortfarande..? (eeeh..).

Nu har jag jobbat hela 4 dagar av min 7-dagars arbetsvecka; men det har gått BRA, trots diverse cykelhandlingar med 14 ton varor i korgen och på styret, det har ju varit så härligt väder, och myspysiga kollegor på Östanfors, tror t o m vi har fått de bästa vikarierna oxå! :)

Imorrn börjar jag 13 och Nicklas 6.30. Mitt normala jag skulle studsat upp med tuppen och börja göra saker (tvätta, lägga ut kläder på Tradera, planera mat etc..), men jag tror jag faktiskt bara ska ligga i sängen.. tills jag orkar gå upp. Eller nån kommer över å gör kaffe (ej troligt).

No comments: