Wednesday, June 2, 2010

Äntligen LEDIG

17.44

Så va tre 7.30-16 dagar avklarade. GÖTT.

Idag tog humörsvängningarna och surheten över hela mitt liv mest hela jobbdagen, fruktansvärt. Blev t o m i olag med personal på jobbet, oh well; man bhvr ju inte sitta å vråla om blod och öppna sår på lunchtid, så jävla vidrigt.

Hade mycke pratisstund med Sussie dock :) Vi pratade bebis å större barn å bebisartiklar å diverse..

Kl e alltför mycke och jag BORDE ju träna, men känner mig helt slut i kroppen. Gick å solade efter jobbet, rände sedan tillbaks till jobbet för att hämta diverse Hemköp-inköp jag handlat under dagen (..och glömt), gick å handlade lite mer på Hemköp..å sen Ica.. Sen över stock å sten (störande Falukalasobjekt längs vägen..) HEM.

21.22

Under ett utav morgonbesöken hos en kund (egentligen ett par) frågade frun: - Är du nått högt inom Falu kommun..? - Nej, svarade jag. Hon fortsatte: - Du ser ut som en som kan bestämma och styra..
;-)
Don't I..

Hemkommen från gym, lagar mat till rosa fat..

23.13

Skulle inte vilja gö NÅTT imorrn.. Bara ligga å dra mig med Nicklas hela dagen.. Mysa å..sånt.. Och få frukost på sängen och duscha och kanske lägga mig igen.. En kopp kaffe som smakar bra.. Lösa lite korsord tillsammans.. En omgång Betapet (då skulle Nicklas förvisso få masa sig ända till vardagsrummet dock..).. osv osv..

No comments: