Thursday, June 3, 2010

My day off

Tur att man e kusligt kär, att solen sken och att Nicklas har ett gulligt barn. Imorse ringde nämligen telefonen så klangfullt kl 8 och i andra änden va det Nicklas ex-fru som tyckte att hon skulle släppa av Ellen hos oss. På momangen. Gött. Så det där sista stycket i senaste blogginlägget blev inte av på något sätt å vis, inte ens fram till dagishämtning, för den existerar ju ej idag. Jag hade ju bara sett framemot denna sovmorgon/ledighet tillsammans med Nicklas EN GNUTTA.

Nicklas å Ellen har dragit till Ica Maxi och jag glömde visst be dem att stänga av Simpsons tv-spelet, så för tillfället försöker jag överrösta med finfina Youtube bitar..

Lite senare..

Insåg att jag nog dubbelbokat mig lite idag med Linda och Emina; min hjärna har varit lite väl out of touch med verkligheten den senaste tiden. Fumlig har jag börjat blivit oxå; tappar en massa saker osv.. Men LYCKAS SAMMA DAG att prata med TVÅ människor och planera nått.. (!!!!??)

16.58

Fikat blev varmt å trevligt med Lindis, Eminis och Jasminis på Wayne's ute; underbara SOMMAR!

Har planterat - det vi köpte i Rottneby - i små blomlådor och jag hoppas det tar sig och att balkongen snart grönskar och blir sommarmyspysig! :)

Bakar - Lindas favvo - bananbröd som vi ska avnjuta snaaaaart. SMASK.

19.17

Nu blir det lite Betapet innan N drar å sparkar boll :)

No comments: