Saturday, June 19, 2010

Ännu mer ledighet, I just don't know what to do with myself...??!?!!!

08.47

Va...? Jag fattar inte nya designfunktionerna på denna bloggsida.. Tänkte lägga till en till länk till någons blogg, but I just..don't..get it.

Jag har LEDIG HELG..igen..! Veckan gick snabbt på Östanfors, kul va det :) Hade intro med mig i 3 pass. Natten mot söndag ska jag förvisso sitta vak (om gullistanten lever fortfarande) och va ledig måndag. Sen följer jobb tis, ons, tor, midsommarafton, midsommardagen (storhelgs o.b!) och söndag, med efterföljande ledig måndag då vi ska på UL, sen jobb tis, ons och tor (då P&L börjar, jobbar DAG) och ledig fre, lör, sön! Har ordnat ledigt på P&L och bytt med en som ville va ledig midsommarhelgen. STORSLAGET. Det va mina kommande veckor ända fram till 3 juli ;) Men idag e det 19 juni å LINA fyller år och Victoria å Daniel gifter sig.

13.03

Flickorna åkte till mormor/kusinerna idag, och efter det känns det mest som det slappats.. Förvisso skönt att bara ta igen sig när man härjat på jobbet 5 dgr i rad. Mitt i en sömnbreak ringde de från jobbet och meddelade att sötistanten gått bort i natt och jag behöver inte kommer och sitta vak = jobba må, ti, on, to, fr, lö, sö nästa vecka................ Mys.

22.18

Har varit på Slusscaféet och käkat bakad potatis med skagen, mys där, skönt med soligt väder. Har inte sett Victorias klänning än, men jag e nog lika glad känns det som. Har pratat med Lina på telefon, förhoppningsvis kommer hon till Sverige i sommar.. eller höst. Saknar. Sågs senast på min 30-årsdag.
Nicklas e ond på Kamerun som inte vinner över Danmark.. Snart ska vi se zombiefilm..

Imorrn: Ännu en ledig dag :) I can barely believe it.

No comments: