Saturday, June 12, 2010

Ledighet! :)

7.15

Har legat nästan en timme å pratat med Nicklas; av nån anledning va han vaken och kommunikativ.. Mysigt.. Såg att det regnade.. Ganska mysigt det med.. Fast kanske inte när man ÄNTLIGEN har lite tid tillsammans och sett framemot helgen..men man får väl gö det bästa av dagen/helgen.
Nicklas har lagat frukost, I'm döhungri´..

17.26

14 ljusår senare.. Fotboll å Betapet. Mysigt det med. Speciellt om man får avnjuta e.m (tidiga kvällen..?) med Nicke. Fast jag va visst irriterad idag, snäste å fräste (..enligt vissa),(.. jo, jag e väl medveten om det själv). Sen tog det riktigt fyr vid hemkomst från Rusta/ÖB/stan och grinattack utan dess jämnlike tog vid. GANSKA drygt.

Vaknade med ett trasigt örhänge imorse.. :( Mina rosa - jag införskaffat på Åhléns - som blivit nått av favoritisar, så det fick bli nya på Smycka idag, pärlemopärlor :) Klassiskt!

Vi ska ut på middagsvift, så jag ska ta och gö mig iordning.

Måste det regna så????!?!?!!?!?!!!!!!!!

No comments: