Monday, June 14, 2010

Sleepyhead..

Men fy bövelen; jag va trött redan när Nicklas mötte upp efter jag slutat jobba, strax innan 16.. Drog till Hemköp and that's it; höll på somna längs vgn. Galet. Slocknade i sängen; vaknade och FRÖS med en fantastisk huvudvärk. Fick Gott & Blandat Salt av Nicke Nyfiken; kan det ha hjälpt eller va det Alvedonen........?

Nästan legat i soffan och skyfflat in kvällsmat framför TV 4 Lokalnyheter som Malin va med i och sen såklart lite Vem Vet Mest och tillsist fick jag se klart Sherlock Holmes filmen; utan sovavbrott, tog väl sisådär 3 dgr att se den.. Har blivit helt gröttrött i huvet den senaste veckan.

PLUS för dagen; började inne på Östanfors idag, förvisso kl 7 (!), men det va så roligt att va där inne igen! :D Började genast mitt projekt Byta-bort-jobbpass-under-Peace & Love-mot-att-jobba-min-lediga-midsommarhelg. ´

Nu e det halvlek i Italien - Paraguay och jag ska tvätta ansikte och vika rena underkläder/strumpor..

3 comments:

Feila said...

<3 åååh, ljuvliga trötthet... Jag sov middag MINST tre timmar/dag under de första fem månaderna ehee... Men till slut så gav det sig och man blev liiiite piggare ;) Fast då blir man fet istället och orkar knappt ta sig ur sängen eller gå utanför hemmet pga fetma. Ljuvligt att vara gravid!...

Hanna Angantyr said...

hörru Malin kollar med Anki imorgon så vi får ok med bytet av pass.DU jobbar midsommaraftons dag för mig. och jag jobbar torsdag 1 juli kl 7:30-16 för dig.

kramar

Hanna Angantyr said...
This comment has been removed by a blog administrator.