Tuesday, August 4, 2009

Å solen den bara skiner

Oj, nu har det gått en vecka. Några hektiska dagar efter att jag skrev senast; på onsdagmorgon va jag till vårdcentralen och kollade min häl som klev in i ngt vasst på ett besök på jobbet så blodet forsade. Sköterskorna såg inget och bad mig avvakta när jag inte hade tid att boka tid för att träffa en läkare.
Efter det hetsade Mia och jag runt i Blge för att köpa en Soda Stream till vår mamma som fyllde år i helgen.
På kvällen började vi fixa i Mackes lgnht som en liten födelsedagspresent medan han va i Rättvik.

Fredagen va halvt som halvt en mardrömsdag på jobbet som jag inte trodde skulle ta slut. Men det gjorde den och jag hoppade på en buss till Martin i Malung och hade en mycket skön helg :) På fredagen blev det fisk å potatis och vi tittade på en hel del film under helgen; bl a spännande "12 Rounds" och Jason Statham rullarna "Crank" och "Crank High Voltage"..

På lördagen leta vi lite mask ..
Drog ut på vattnet och metade ett tag, men fick inget napp som vanligt..

Fin bild. Inte.
Sen vankades det laxplanka på La Scala, mmmmmmmmmmmmmmmm..

Och mer filmmys med Martin och Bubben..

En tjock men go katt..

Igår hade jag ett skönt schema på jobbet. Sen drog jag upp till gymmet medan resten av Falun hängde vid utebassängerna..

Idag fyller Jesper TRETTI bast, en blomma till honom!

Just det mammutt, jag har LUKTÄRTSBLOMMOR nu ;)


No comments: