Monday, August 31, 2009

Nästan klart..eller eller eller???

17.53

När man stannar upp gör även huvet och energin det. Men det kanske kan va nyttigt med en paus denna dag. Karin va nyss här och shoppade ur min garderob, finnemang. Innan det skjutsade jag hem Macke som hjälpt mig sen mitt på dagen; tippen x 2 och MYCKE bärande fram å tillbaks å ut å in.. herre. Så snäll han e.. Han har även skruvat ner alla lampor. Innan vi satt igång med all galenskap käkade vi på McD, jag provade kycklingburgaren som ingår i den där nya italienska menyn, helt ok, men inte direkt..italiensk. Imorse va mamma här innan kl 9 och vi röjde som små as till tippen och lite smått överallt, sen började hon jobba kl 13, men ska komma hit efter att hon slutar kl 21.

Jag har inte druckit något som helst kaffe idag. Gaah.

Tidigare idag när Macke å jag lurkade runt inne på Ica Maxi såg jag..*trumvirvel*.. TRESemme shampoo och balsam!! Flaskan va ungefär dubbelt så dyr som i USA, men det STRUUUUUNTADE jag i! ;-)

Astrid fattar att nått e på G här, hon e inne mycke istället för att äventyra runt ute i buskagedjungeln..
Själv vill jag att min TV 6 kväll ska börja. Simpsons! Family Guy!

Nu ringde Dan å sa att han skulle hjälpa med lite flytt av grejer (stor växt, bord och bokhylla) som ska till mamma. Där ser man. Hämta Chevan på Kisvägen..

20.45

Då va man tillbaks på Kisvägen å här e mamma i full fart med städning :) Men inte blev det mkt TV6 ikväll.

Var e Astrid???

No comments: