Thursday, August 6, 2009

Sluskeri

16.47

Igår fick jag mens och idag hade jag mensvärk HELA dagen och va nog allmänt osocial på jobbet och lite halvborta. Men annars ett bra schema och dagen rusade på fint; de gör ju de alla dagar sen jag började mitt sommarvikariat, förutom den där hatdagen från helvetet som inträffade förra fredagen innan jag åkte till Malung. Yikes-o.

När jag slutade traskade jag till KappAhl och köpte en finfin grå klänning för 90kr jag såg igår - när jag va med en tant på stan - och sen vidare till Systembolaget där jag köpte ett spanskt vin Helena rekomenderat.

17.40

Har köpt Garnier Nutrisse Blond L1+ Blondering/Avfärgning som jag nu gläggat i mitt hår. Hade tänkt mig ett litet annat projekt efter denna färgning, eller om det nu heter blekning.

Vinet e gott. Och om 2 tim börjar Simpsons/Family Guy :) Innan dess hade jag tänkt städa klart; golvet kvar. Altanen får nog bli imorrn.

20.51

Färgningen blev ok, men klänningen passade då EJ.

Min Facebook funkar knappt heller, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

1 comment:

Feila said...

Sluskeri you say? Det gillar jag :) är något utav en expert inom det området faktiskt.

Men ska du ta bort dina svart slingor?!