Monday, August 10, 2009

Bumbelina says..

13.26

Känner mig som en bumbibjörn idag, när den slurpat i sig den lila bumbibärssaften (..den magiska kraften)



Har varit på så bra och uppåt humör sen jag vaknade; värsta endorfinöversvämningen! Klev väl upp strax innan 8 och matade djur och mig själv med GRÖT och glodde på TV4 Nyhetsmorgon och svarade på lite amerikanska email. Mjaa. Sen skuttade jag upp till Nautilus och svettade ner många maskiner, jag skrev ner vad jag gjorde denna gång.. ska jag försöka göra VAR gång. Ska även göra ett nytt försök att föra matdagbok.

Igår när Martin å jag babblade berättade jag att jag skulle GÖ NÅTT den här veckan som har med utseende att göra och han gissade genast så duktigt på navelpiercing, men icke picke på en ö så fel han hade, lite nyfniken blev han nog. Han tycker ju om sånt som jag ska gö.. ehee.. Vet inte varför jag försöker skriva så hemligt; han läser iaf inte detta. Ja ja, jag ser verkligen framemot det iaf! :)

Jag blev så JÄVLA förbannad på idiotungarna här utanför igårkväll, så jävla skräniga! Sen tyckte han-som-just-skaffat-moped att han skulle rejsa fram å tillbaks.. å fram å tillbaks .. efter kl 22 i all evighetsevighet. ARRRRRRGGGGGHHHH..! Allt det där hörs väl mindre om altandörren e stängd, men den e ju typ alltid öppen för Astrid.

15.11

Ska knalla iväg och köpa snus och JOBBA till kl 21. Av med Youtube härjandet. Så att säja.

No comments: