Tuesday, August 25, 2009

Tsssssdag

5.30

Det e så tidigt, Nyhetsmorgon har inte ens börjat..! Vaknade (4.20) av att jag trodde det plingade på dörren, men det lät mer som Mias sms signal. Kallt e det också, och ingen Astrid som vill komma hem har jag sett röken av heller. Lite mkt i skallen just nu som gör att man inte kan sova fridfullt antar jag. Ska jobba 7.30-14.30 idag, lagom ;) Ska göra iordning kaffe och lunch nu..


17.58

Sicken dag. Jag va ganska trött. Skjuta upp en rund kvinna i rullstol till lasarettet fick jag också äran att göra på morgonkvisten, turigt att hon är en utav mina favvisar ;) På e.m klippte jag en farbror; kalufsen började ju bli så yvig och frisörsaxen råkade ligga i min väska. Sen bar det av till gym efter jobbet och sedan vidare till mammutt där jag nu befinner mig och ska få inta lite blodpudding, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

18.41

Nu ska jag toppa mammutts hår ;)

No comments: