Monday, August 31, 2009

Shut up and let me go

Lyssnar på The Ting Tings som jag såg live kvällen innan jag reste till Sverige förra sommaren.

2.33, lite sent? tidgt på möra? ;-)

Packar, plockar, dricker Il Nostro, har trasslat itu driljoner sladdar, nästan plockat ur hela köket, fyllt altanen med fler soppåsar.

Osv..

Mia va här ikväll, det va trevligt att se min syster; hon slog in tallrikar i mycke tidningspapper och va så söt. Vi åt midnattscrepes oxå, mmmmmmmmm..

Emina e min bästaste sms vän just nu. Jag uppskattar folk som kan babbla i sms. Och sen helt sporadiskt skriva blahaa sms, bara sådär. Ikväll - efter mycke sms tystnad från allmänheten - fick jag ett: "Man bara äter hela tiden i tråkiga tider.."

ROLIGT.

Sthlm va trevligt; The Soundtrack of Our Lives i dugget, Kvasten med Helena, Insane (ja helvete, wow..)själv, Zink, shopping, fika hos Anna-Karin, Per å lilla Märta i Aspudden; Märta fick en body från Bonti med pärlplattemotiv, El Diablo, Der Baader Meinhof Komplex, Sirap, fika med en gammal Amerika vän; Cecilia.

The End.

1 comment:

eminam said...

ha ha. du är min bästaste sms vän också! min personliga rådgiverska!!! gillar det skarpt!