Sunday, August 23, 2009

En skön helg

21.20

Jag får tydligen bara in TV6 ikväll och kanalerna som spelar musik. Tittar ju iofs bara på TV6, men Linda sms:ade att det va nån film på FYRAN. Ja ja..

Helgen va gemytlig, trots en härj incident på lördagnatt.

Martin hade tagit ledigt på fredan och kom hit på torsdagkväll, mycket trevligt, jag gjorde enchiladas och vi glodde på.. Simpsons/Family Guy. Sen låg vi och lyssnade till grannen vägg i vägg som spelade lite väl hög musik, ringde Securitas och lyckades väl pricka in det bra då det va explositionsfara vid polishuset. Somnade till slut och vet inte om nå Securitas dök upp..

På fredan jobbade jag till 16 och Martin åkte till mamma och kikade va som kunde va fel på hennes lilla bil, men när jag anlände satt de dock å drack vin på balkongen. Dan kom dit efter ett tag och mamma bjöd på god kycklingmiddag. Senare på kvällen gick Martin och jag och såg Inglorious Basterds, bra :D

På lördagen köpte jag äntligen en PLATTÅNG; 200 kr på Clas Ohlson och den funkar så bra! Weehoooo! På kvällen spelade vi minigolf med Ragnegårds på Slussen och jag kom SIST. Alltså, på FJÄRDE plats, bittert. Sen förlorade jag även i Blokus, men vann SVERIGESPELET! (och jag fick inte en enda Bamsefråga faktiskt). Jag e ju så jävvla allmänbildad och har överflöd av sunt förnuft.

:D

Idag har Martin och jag befunnit oss i en segvärld. Sen åkte han till Malung och jag gick och jobbade 16-21. Det va en mycke lugn kväll med 3 inställda besök som låg på mitt schema. Moahahahaha!

Min iPod funkar bajj the vejs. Det va bara batteriet.

Ja det e väl bara att kolla vidare på The Unit lixom..

1 comment:

eminam said...

filmen på 6an idag var grym..twins och den på fyran sög!;)