Tuesday, August 18, 2009

En ledig/regnig tisdag

9.16

Dricker kaffe och plockar ihop hemmet inför diverse stundande lägenhetsvisning. Ja, ni hörde rätt, men den karamellen kan ni ovetande satar få suga på.

Hade ställt larmet på 9, men Mia sms:ade runt 8 medan hon va på väg till gymmet och Astrid ville kort därefter ha frukost.

Martin har klippt sig kort. Snyggt blev det.

14.14

Leif har varit här och kikat och jag har gått igenom en hel hylla med kläder i klädkammaren, har även sorterat alla kläder som jag nu tänkt sälja för 20kr/st, kanske torsdagkväll. Måste arrangera ihop ngt.. Vadan mer.. Tänkte knalla upp till Lugnet, men vädret e ju så jävla sugigt. Har ätit kyckling chorizo/kikärter/salsa/rapsolja-röra till lunch och 2 chilichokladbitar, glott på Travel Channel å drömt mig bort.

Pretty much it..

15.34

Jag trotsade regnet och drog ner till Åhlens och köpte ett nytt svart paraply och lite hårprodukter; inpackning, serum och leave-in conditioner.

1 comment:

Feila said...

jag vill köpa din transformers t-shirt för 20kr stycket ;)

Ps. Våffeldaten blev av, och den var bra hehe...