Wednesday, August 5, 2009

Toodeloo

16.55

Jag tror jag e lite kär.

*Pust*

Jag åt tårta idag, och jag som varit så halvduktig med mitt bantande denna vecka och fört matdagbok. Men jag frågade t o m själv om det fanns nå tårta i huset när jag kikade förbi på Yxhammargatan idag efter jobbet för att gratta Jesper som fyllde TRETTI igår. Jag e inte ens vidare förtjust i tårta. Men Mia va snäll och gav mig 3 miniatyrbitar, smakprov typ, som man får på fin restaurang. Sen tog jag en till miniatyrbit av jordgubbstårtan (för chokladtårtan som va godast hade Jesper, Adrian och framför allt Millie redan grabbat tag i) och efter det kände jag mig tjocksmock. Oh well. Nu e det meningen att jag ska käka på Harry's kl 18 med Emma.Z, och jag e inte ett smack hungrig. Fasen.

19.43

Jag tog vegetarisk burgare utan bröd, Chilean style.. med guacemole, cheddar och vitlök. Och Pepsi Max; det va en rätt sliskig dryck. Vi pratade MASSA och sen fick jag skjuts hem :)
Nu har jag slagit på kvällens Simpsons/Family Guy och städar, ifall man skulle få nå besök i helgen.. Ska gö lite te också, lite ont i halsen :(

Nu ringde en tel.försäljare oxå, vägra svara.

21.17

Nån riktigt gammal skräpfilm med Bruce Willis började efter Family Guy så då va det bara att slå över till CNN.. Fortsätter städa och har inte mkt mer att uppdatera ikväll..

1 comment:

Feila said...

Määäh vaddå "tror jag är lite kär"!?