Monday, August 17, 2009

Wknd

Tjena.

Millie anlände till min lya strax efter kl 6 i fredagsmorse, lillan.. hon trodde i troddet att hon va såå pigg då, men runt 7 däckade hon i en timme, tyvärr gjorde inte moster Malin detsamma. Snälla syster yster å Jesper - som åkte vidare till Göteborg - hade dock tagit med sig kaffe och mjölk, TACK! TACK!

Mellan 10-11 va jag med Millie på dagisinskolning; hon hade det så bra där, verkade verkligen gilla stället och sin fröken. De hade fruktstund strax efter att vi anlänt; ute i solen på gräset, Millie verkade aldrig slita sig från allt fruktkorgen erbjöd ;-) Rolig hon e..


Lite senare träffade vi mamma och åt god glass på Bryggcafeet :) Millie va på busigaste humöret på hela dagen..

Mias kompis Lina fr Blge flyttade in med sin vovve Fritz senare den dagen, hon sover på min soffa tills hon får sin nya lya i Blge senare denna vecka, 20:e? Diverse folk kikade förbi den kvällen inkluderat bröl-Karin; hon brölade dock inte så mycket just kvällen till ära, susade mest runt och sa söta saker. Sen traskade vi till Harrys där Pumpbolaget spelade och många dryga pojkar häckade. Jag traskade hem vid 1 snåret.

Sen följde jobbhelg; lö & sö 7.30-13, 16-21.. På lördagsbrejken satt Lina i 20 till hårslingor i min Barbie-man, finfint.

Idag jobbade jag minipass 8-12.30, var klar cirkus 11.30 och knallade sen upp till gymmet; 45 min eliptical, mage och armar. Sen fick jag ett mms av mamma att blodpuddingen va på extrapris på Hemköp så det blev det till mat för en timme sen. Nu ska jag äntligen hoppa in i duschen och riktigt balsamera mitt hår..


1 comment:

Feila said...

mhm, kommer ihåg att jag susade något sött om din Rapunzel-man, -men sen susade jag hemåt och gjorde en ulrik ehe...