Thursday, August 27, 2009

Nog e det fortfarande torsdag..(?!)

Kollade tvättstugan innan jag pallrade mig till jobbet imorse och det va FULLBOKAT - såklart - och jag har inte ett klädesplagg att sätta på mig i helgen då jag ska åka till Sthlm och hälsa på Helena. Jobbade 7.30-14 och hade det ganska stressigt, men helt ok med kort dag. Sen klippte jag en kvinna på jobbet som ska gifta sig i helgen, jag fick 200 kr! :D Efter det mötte jag upp med Emina och hennes kompis och drog till min tomma lya och klippte henne och hennes löshår. Sen ringde min gamla New York kompis JULIA som numera bor i Båstad/Berlin, bla bla bla bla bla bla, sprang samtidigt iväg till tvättstugan runt 16.30 för att kika om nån hade tagit 16-19, för om man inte börjat tvätta 30 min in på sitt bokade pass får man faktiskt SNO. Så det gjorde jag. Håller f.ö på att packa ur garderoberna och snart även klädkammare. Har bokat resan till Tallinn :)

Snart e min tvätt klar och Mia ska komma över ikväll. Ska bli mysigt. Sista kvällen i lyan :( Märkligt. Packa, kasta sopor, vin, ätbart, tv..

23.43

Vi har haft en mycket trevlig kväll med en ny maträtt och en skitdålig film; Dirty Love med Jenny McCarthy.

No comments: