Friday, May 1, 2009

MAJ!

Mjaha..

Gårdagen började som ytterligare en drygodag eftersom inte Martin talat om ifall han tänkt masa sin rump till Falun eller inte, jag fick slutligen ett sjuk-sms fr hnm så jag ringde upp och frågade hur det va med ponken, han verkade ej må så bra i varken öga eller hals. Penicilinkur och allt.

Jobbdagen varade till kl 16, sen träffade jag Mia och vi traskade runt Tisken och det va riktigt härligt; solsken och prat! :) Me heart sis.
På kvällskvisten lekte jag med Millie medan Millies mamma och pappa va ute, hon va ett riktigt yrväder, hon går/springer ju för 17 nu!!! Vi dansade och borstade tänder och pratade i mobiler och läste böcker och käkade bananer.. typ ;-)
När jag sedan gick hem runt 21.30 tiden va det jättemycke folk ute, party up! Men jag tog ej del i ngt sista aprilande, utan traskade hem till Astrid och slog på..."10 år av Rhapsody in Rock..", kvalite-TV ;-) Och fixade med lite kalasinbjudningar och bilder till diverse fölk.

Sen när jag kände att det va nog med vakentid och jag gått och lagt mig hände ngt mycket märkligt i sms-världen som jag ska försöka få en förklaring på idag..

NU, 9.03 står jag och dricker kaffe å lyssnar på musik, ska duscha för att sedan göra mig iordning och dra till Kupolen med Mia och Millie. Jag gillar Kupolen.

No comments: