Tuesday, April 28, 2009

I väntan på Mia

Snart kommer min syster hit. Eller snart å snart.. Inte vet jag. Men ikväll iallafall. Då ska jag prova Peach Melba cidern som jag fått rekomenderad av henne.

Idag va en jävligt lång dag på jobbet, igen, kändes det som. Inte så vidare hektiskt, gillar verkligen mitt vikariat som bara e på en grupp, men ändock så långsamt, fick lite gluggar med tid och det kan ju kännas skönt ibland, men ibland kan det bli lite väl länge och då blir det bara tråk.

Skickade iväg ett sms till Linda under dagen där det stod; "Mitt liv är så tråkigt utan dig och Martin i det.." Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan de där krabaterna :( Men Linda har för vana att slänga iväg roliga sms när man minst anar det och tillbaks fick jag (medan jag cyklade och man måste ju kolla medan man cyklar på landsvägen..); "Jag känner det samma, fast utan Martin".
Hi hi, jag höll på köra åt hellskotta.

Jag sa till Mia att jag skulle städa. Har plockat ihop disken till ett finare diskberg i köket. Kan kanske bädda. Men vi skulle ju sitta ute.

GLAS e ju bra att ha om man ska smutta cider. Måste diska. GAAAH!

No comments: