Saturday, April 18, 2009

Mia 25!







Idag vaknade jag i en pool av blod runt 5 snåret. Mensvärk infann sig även, gick upp och tog en Alvendonbrus och färsökte dö ett tag, vilket jag till slut gjorde och vaknade upp runt 9 på min handduk, gav Astrid mat och begav mig ner på stan, jag stank verkligen. Sprang iväg till Mia med gula rosor och handlade diverse.

Sen städade jag lyan i driljoner minuter så att Mia kunde fira födelsedag här. Jag jobbade 16-21 och när jag kom hit hade Mia vänner över och vi gjorde smaskiga jordgubbsmargaritas och nu väntar jag på att Mia ska komma HIT och äta OST med mig. Hon drog ut på krogen med en vän. Jag hatar verkligen kroglivet i Falun. Tyvärr.

Jag saknar Martin också, men han har inte hört av sig sen igår :(

Jag har tjuvsmakat Gorgonzola Mascarpone och det e ungefär som att ta en tugga av sex. Holy hell.

No comments: