Sunday, April 19, 2009

Snart e ny gyllene vecka

Denna helg har varit riktigt jävlig; p g a en tysthet som har gjort mig gruvligt konfunderad, ex-pojkvännen har låtit mig stå och glo i ovissheten sen hans senaste sms i torsdags då han skrev så fint. Men sen.. inget mer. Jag finner det hela lite märkligt. Har haft en sån otroligt jobbig och orolig magkänsla hela helgen och när jag har varit hemma har jag bara gråtit. Så jag har försökt att inte va hemma eller va osysselsatt; jobbat både lördag och söndag, sovit efter jobbet, kollat på skräp-TV, ångat grönsaker tills jag somnat framför spisen, tränat i 2 1/2 timme ikväll och sen besökt Ragnegårds nya lya på Knoppen där vi käkade lite och kollade på det högst spektakulära Wipeout (det e faktiskt jävligt roligt ibland) och premiärsändningen av Filip & Fredriks "Söndagsparty" direkt från Chelsea på Manhattan; Jonas Gardell och Marilyn Manson i samma soffa..ja, jag säger då det.

Här kommer en bild till väl utvald familjemedlem.




No comments: