Sunday, April 26, 2009

Kanske man ska ha ett kurbitskalas...

..eller inte.

Andra dagen på kurbitskursen avverkades iallafall idag och tiden gick på tok för snabbt, vi skulle pryda varsit träfat med kurbits, så först skissade vi på papper.. Ja.. skissade lixom; det tog ungefär halva dagen.


För att sen förverkliga på brickan.. Min bricka står på tork på mitt vitrinskåp, och där passar den ganska bra :)
Hann även med att träffa mamma och Millie på lunchen och ta en liten strawberry cheesecake glass på Go Biten. Hemskt god. Men nu har man PROVAT den så då behöver man inte prova den nått mer. Synd.
Efter avslutad kurs lånade jag Chevan och hämtade en stor fikusplanta hos Linda (hon ska ju flytta imorrn.....................meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh..!) som jag nu placerat på en liten upphöjnad bakom TVn där den passar bra.
Igår gjorde jag iallafall klart inne i klädkammaren och slängde en massa kassar idag. Finfint!

No comments: