Friday, April 3, 2009

Äntligen fredag! Eller..

7.36

Jag har tvättid mellan 7-10, så här e man uppe och bloggar och tittar på TV4 Nyhetsmorgon.
Idag har jag verkligen träningsvärk i hela kroppen..!

Har stoppat i lite näringspinnar och vattnat mina små krukväxter, planterat om en (oj oj oj då..) och lagt luktärtsfrön i blöt. Mitt mål e en blommig uteplats i sommar..

11.10

Tvätt e förbenat tråkigt. Men vad gör man. Solen gassar på och Astrid sitter på elementet (bekvämt?) och tittar ut. Vill nog skaffa en sele till henne så hon kan va ute på uteplatsen i vår å sommar, men endast när någon mänsklig varelse befinner sig där eftersom det e så mkt katter som stryker kring här..

Idag fick jag TRE tidningar i posten, och det va det. Elle (med en vackert sminkad Kate Winslet på omslaget), amos (gratis livsfrågeblaska) och Ica-Kuriren (med fetma-stor påskspecial!)..

16.42

Jag hade en riktigt lugn dag på jobbet, slutade t o m ca 90 min tidigare än jag hade schema till, så; hurra! Promenera till Tiskens vårdcentral fick jag oxå göra, i solen!

Nu har jag lovat Jesper att va med i en liten guerillareklamkampanj för WeSC om cirkus 1 tim och en kvart. Har lurat med broder Macke och Linda oxå.

No comments: