Thursday, April 9, 2009

Skärtorsda'n - 09

Fy fan va det regnar..
Och då måste jag tänka på vad jag sa för några veckor sen när jag påstod att "jag struntar i om det regnar i sommar, jag vill bara att denna snön ska försvinna...!" Men nu e det ju inte sommar med sommarvärme ute.. Faktiskt. Men det e inte vidare kul att cykla runt i detta JÄVLA regn på jobbet :(

Har ätit sill och läst igenom en lång text där min la la land vän svarat på frågor till en tidningsintervju. Tur att man e svenskafröken :D

Linda kommer snart på fika och jag måste sätta på lite musik och hetsstäda lite.. Efter att Martin och jag städade i förrgår sms:ade jag honom att "nu ska jag hålla fint och ordning tills du kommer nästa gång.."
Riiight..! (Dr Evil röst..)

Jag har sett EN ynka påskkärring idag, inne på Hemköp dessutom.
Macke hade visst nån glad nyhet, så han ska också komma hit tror jag..

No comments: