Wednesday, April 1, 2009

1 april - idag ska jag inte bli lurad

8.02

"Idag ska bli en produktiv dag" for det iväg ett sms som sa till Malung för ett tag sen. E uppe nu iallafall :) Kanske jag t o m hinner med lite te.. Tea is the new coffee.

13.05

Gick runt Tisken 2 varv med Mia. Sedan ner på stan för diverse ärenden, bl a blomjord, penslar, oljefärger, lattemjölk och lösgodis till Lina (ehee..).

Kom hem och svirade runt och ringde långa dyra samtal, snurrade ihop en smoothie och satt mig i solen på uteplatsen, härligt!

Bytt elbolag har jag också gjort, right on; and f--k you Dala Kraft.

Köpt en canvas på Rusta, nu bhvr jag bara ett motiv att måla ;-)

Lagat mathavre med vita bönor i lime och chili..

Deklarerade både svenskt och amerikanskt denna e.m/kväll, en var ju lite enklare om man säjer så. Men den kluriga betalade ut 3 ggr så mycket ;-)

20.07

Ska slänga på mig lite onödig mascara och bli springa ner till O'Learys parkering och träffa Helena. Sen blir det ngt slags käk med Helena i hennes stuga, Salma va också där :-)

No comments: