Friday, April 3, 2009

Träning till tusen


Dagen började ganska tidigt, jag fortsatte städa och det blev sååå fint, Astrid hjälpte till såklart! Råttorna fick det nytt och fräscht, alla blev glada.

Sen träffade jag Mia och en sovande Millie utanför Vibes for Life och gjorde ett intropass med duktiga instruktör-Jenny på power plattan, det vibrerade nått enormt..! Endel övningar kändes inte så mycket, endel kändes i rumphålet och endel va gaaanska ansträngande.. Det va annorlunda, men jag vet inte om det är något för mig.

Efter det gick vi hem till Mia, Millie och Jesper eftersom jag skulle skriva ut lite deklarationspapper för min amerikanska deklaration, som måste postas. Kommer att få tillbaks som sagt :)

Klockan 16 träffade vi båda instruktörer på Nautilus och svettades lite där, det va härligt och verkligen inspirerande, känns som om jag skulle kunna springa där varje dag nu. Jag pratade med en utav instruktörerna, hon och va jättetrevlig, jag frågade lite var hon hade utbildat sig och så..

Sen knallade jag hem. Helena kom vid 18.30 tiden och duschade här eftersom de inte har rinnande vatten i stugan. Hon diggade vårat duschmunstycke ;-) Jag gjorde nachos och serverade vitt vin (Moselland Riesling Kabinett; det är ju så fin box som passar så bra i mitt kök). Helena blev väldigt tjenis med Astrid och de gosade och gosade; Astrid e ju ett stort myspaket.. Efter ett tag kom även lilla Linda som va så fin så fin, själv va jag nyduschad, osminkad och allmänt slapp. Linda hade med sig PRESENTER; jag fick jättefina cupcakes (när ska jag äta dom???) och en ROSA skruvmejsel, så gulligt! Hon skulle dock upp å jobba och åkte hem efter några timmar, strax efter att hon åkt kom Helenas Göran, vi inväntade Jay Leno som Prince skulle uppträda på, Prince rockade och gav bort sin gitarr ..

Och nu e det go natt..

No comments: