Saturday, May 2, 2009

Kupolen, å lite annat




Mia, Millie och jag va till Kupolen idag. Det va ROLIGT! :) Vi satt ute och drack latte/diet Coke på McD och njööööt av solen, vicket väder. Letade rosa utstyrslar för mitt kalas och diverse annat.. Shoppade bl a rosa outfits, lite bikinis och klänningar och ett å annat doftande ljus.

Sen blev det bakad potatis och blåbärscider på premiäröppningen av Slussvaktarn, mysigt mysigt :) Efter det svängde vi lite lurviga på Etage, hi hi. Jag tror vi va på väg till Bryggcafeet för att checka läget, men jag va ju så HIMLA kissnödig att vi fick lov att betala in 60kr i inträde och utnyttja toaletten på Etage.. Fick jussåm lov. Så att säga.

Nu har jag tagit av smink, druckit c-vitamin, packat gymkläder och borstat tänderna. Jag har inte ätit något skräp!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har inte ätit något sen jag lämnade krogen, vilket va lite ovanligt, men jag kommer inte i några smal-kläder om jag ska hålla på att möla i mig en massa skräp. Jag skulle vilja koka lite makaroner och hälla på lite hamburgerdressing och ketchup och svartpeppar eller trycka i mig resten av Cognac Medvursten. Men jag har sån karaktär. Ikväll.
Go natt. Va e kl nu lixom 1.23. Jobbar 7.30 imorrn.
xo

1 comment:

lil sis said...

"den där bilder hamnar INTE på din blogg, malin"

"nää"


NÄHÄ.