Sunday, May 24, 2009

En lugn start..?

Imorrn e det helt enkelt måndag och jag har inte ett enda jobbpass denna vecka, gaaaaaaaaahhh.. Hur ska lönen se ut den 27 juni?????????????????!!!!!!!!!!!!!!! PANIK.

Pust och flås.

Mia och jag vandrade upp till Lugnet strax innan 16 idag och tränade ett skönt pass. Härligheter. Sen gick jag till Knoppen för att få en blomlåda av Ragnegårds och Malin va hos sin mamma - som bor i samma område - på middag med barnen dit jag gick och blev bjuden på lite allt möjligt gott vegetariskt och lite rött vin och rabarberpaj med nån fluffig vaniljgrej. "Vaniljvisp" heter det ja..

När jag kom hem planterade jag mina små luktärter i blomlådan. Jag behöver dock något de kan klättra upp för..

1 comment:

Anonymous said...

Ja, hur kunde du missa hälsomässans dag?;) Men det kommer flera gånger:)

//Mias kompis Cattis :)