Wednesday, May 13, 2009

Idag har jag jobbat 8 till 16.30, och Astrid har varit ute HELA dagen


Jag va på en vårdcentral tidigare idag med en farbror och sprang på en kurbitsmålare från kursen för några helger sen :) Det va dock hon som kom fram till mig och jag kände INTE igen henne först..! Gulp. Så vi bytte mbl/email och bestämde att ha en kurbitsmålarafton i framtiden..

Inte mkt annat av intresse har ägt rum idag :( Jag gjorde ett riktigt vaxdukfynd (stuvbit som jag fick jättebilligt) på Jysk för mitt bord på uteplatsen, men det blev inte så himmelens snyggt.. Hmm..
När jag kom hem fr jobb och gym hade jag fått "The devil wears Prada" på DVD och 2 biobiljetter av en snäll tidning jag prenumererar på! :)

Varför står det inte på mitt födelsedagsinlägg när jag skrev det??? MEH..!

Igår va det första semifinalen på Eurovision Song Contest och jag höll självklart på La Voix som jag gillar, och sen tyckte jag även om Armenien; som gick vidare till final i sistaste minuten :)

Tittar på "Hulk" fr 2003 med Josh Lucas som Lina och jag blev kär i efter att ha sett "Sweet Home Alabama" på bio.. Kort efter det skakade jag hand med honom på ett födelsedagsparty jag satt ihop för min NY väninna Kristina. - Hi.. I'm Josh.. (you DON'T say..!)

Den 3 juni börjar "V" på TV6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: