Tuesday, May 19, 2009

Hemköp


(Nyss hemkommen fr jobb, cirkus 14.25)

..Har jag varit på 2 ggr idag och när jag kom hem hade jag fått en FJANTIG kupong på 48kr. Va kan man gö för 48 spänn måntro..?? Men jag e lite allmänt halvbitter idag (förlåt).

De har ändrat på Länsstyrelsen så att endast körkort utfärdade i EU länder kan konverteras till svenska (genom att skicka in en ansökan och betala 600 kr). Sista ggn jag checka jordgloben tillhörde New York INTE ngt EU land..

Så jag har pratat med 2 körskolor idag och de har båda erbjudit paketpriser och inte alls varit så här-får-du-en-deal-du-inte-kan-motstå-a-la-americana-tillmötesgående som jag hade hoppats.

19.27

Nu känns livet en gnutta bättre efter att fått drygat lite med Mia upp å ner för Svärdsjögatubacken och sen visat lite muskler på gymmet.

Jag va så ASAHUNGRIG när jag kom hem (blev ingen riktig mat idag, bara yogurt, frukt, te, kaffe, knäcke, ost) så jag tryckte i mig en banan på cirkus jävligt snabb tid så fort jag äntrat mitt hem.

*Duschpaus*

20.28

Alltså.. jag har inget mer att skriva om idag/kväll; ska knäppa på TV6 och fortsätta matblogga away..

No comments: