Sunday, May 3, 2009

Jag e så fasanfullt uttråkad..

Idag döptes lilla William, mitt kusinbarn, men jag JOBBADE så inget doperi i Blge för mig. Det va en riktigt skön dag på jobbet, tycker iofs alla e det sen vår, sol och grönska tog vid. Jag har ryckt mycke mycke ogräs på min uteplats och jag undrar om det ngnsin kommer att bli fint här ute.

Nu e kl 19.30 om 5 min och jag ska kika om ngn VERKLIGEN TVÄTTAR nu eller om jag kan ta 19-22 tvättpasset efter 30 min av ej förbrukad tid.
My life is SO happening.. Men jag har jävligt mycke tvätt. Hujedamej.

Ja det kan man lita på att det tvättades idag. SÅKLART.

21.28

Jag vet inte riktigt vad jag spenderat tiden på.. Kollat online ..typ. Och provat kläder. Och ätit några ägg och svarat på mail. Och lyssnat på musik. Och gjort en playlist.
Jag står invirad i en handduk. Måste dock ta in mina förbenade luktärter. Och torka håret. Och gå å lägga mig relativt tidigt. FAST JAG E LEDIG I MÖRA :)

Ska skriva lite i sängen, lite träningsprojekt jag för tillfället har i GÖRNINGEN.

No comments: