Saturday, May 2, 2009

Lurig lörda'

17.13

Efter jobbet för cirkus 75 min sen tänkte jag dra upp till Lugnet med Mia, men hon fick typ andra planer och jag tyckte det va mycke roligare att följa med Sussie till Kopparvallen och titta lite fotboll, en vän till henne som coachade ett utav lagen. Det va längsen man självmant tittade på fotboll, IRL.

Jag har cyklat kors å tvärs å runt runt idag och sjungit "La Voix" i solen i Östanfors, jag e en sån operastjärna att det finns knappt på kartan.

För övrigt e Astrid så jobbig för tillfället att jag skulle kunna släppa ut henne på en valfri friluftstur vicken minut som helst. Djävulsdjur.

18.52

Sunrise e fortf e gott vin. Och TUR va väl det. Jag har borrat å skruvat upp ljushållaren fr Village med hjälp av vaktmästar-Mattias superborr, tur att man e jävligt händig. Ibland.

19.53

Jag har äntligen dammsugit, tror inte det har blivit gjort sen Mia hade kalas, och DET va ett tag sen.. Intager lite cognac medwurst med senap och lyssnar på Lotto-siffrorna.. Men nu börjaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.. Råbbinsån! Var e mina popcorn???

No comments: