Thursday, May 28, 2009

Inget har hänt

Jag jobbade 7.30-16, men på lördag e jag minsann LEDIG, likaså på tisdag då jag ska till Blge och umgås med släktingar. Sen ska jag jobba som ett litet AS; ons, tor, fre, lö, sö.. Packa mån och New York tis.. (9 juni). Pust.

Efter jobb knallade Mia och jag upp till gymmet och vi kikade även in hur det såg ut på gamla gymmet nu för tiden och där hittade jag lite diverse braiga maskiner, så dit kommer jag att gå endel nu.. Det känns jävligt svettigt där, men lite ingrott ska det väl va.. Det e ju alltid najs. Min svett dröp och jag lät den själv gro in medan jag gick ner på stan, handlade mat på Ica, tittade på Simpsons x 2 och ett avsnitt Family Guy medan jag åt lite hemmagjord soppa, INNAN jag duschade..

Ja det va inte Sveriges mest intressanta dag.

Jag har börjat skriva ner vad jag käkar/dricker.. Vet inte vem jag ska dela med mig denna softa läsning till i framtiden..

Imorgon ska jag börja äta gulkroppshormoner i 6 månader. Mjaha.

Var e Astrid?? Jag vill gå å lägga mig nu.

No comments: