Monday, May 4, 2009

8.00

Jag e ledig och låg och funderade i sängen länge, så tråkigt att ligga kvar om man ligger helt själv lixom.. Så nu står jag och äter yogurt framför datorn medan kaffet brygger sin lilla gilla puttergång. Har Martins ett par blå camouflage shorts på mig, ser inte riktigt klok ut, men det e skönt med pyjamas när man sover själv. I sin ENSAMHETS ENSAMHET.

Då så, kan vi fortsätta denna nya vecka med friska å positiva tag! ;-)

11.51

Jag har för hundrade ggn i rad börjat organisera min träningspärm, men tog som vanligt en paus. Jag bhvr platsfickor och och och..(tålamod).

Gjorde istället ett Födelsedagsveckanfotoalbum på Facebook, förra årets alltså, en utav de roligaste veckorna någonsin. I believe.

Jag har för övrigt träningskläder på mig, men inte gjort ett endaste träningstag så jag ska ta och bege mig mot Lugnet. Och svettas. Var e solen????????????????? Känns som jag borde packa ett paraply.

15.46

Jag slängde 5 ton papper och lämnade tillbaks lite kläder på stan innan jag drog upp till Nautilus. Gjorde ganska intensiv cardio och sen ben och mage/fläsk.
Sen kikade jag lite på stan och bestämde mig för att prova en klänning stlk 36 på H&M, NÄR jag varit hem och duschat och fått på mig en bh. Mia skulle nog följa med :)

Måste duscha och ladda mbl..

16.32

Nu e jag minsann på väg ner på stan i en blommig/blå outfit som jag tyckte va ganska fin. Hårspray stinker jag oxå och det e ju mindre finfint. Oh weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell.

18.50

Nu har jag köpt H&M klänningen i stlk 36 som passade. Mia tyckte även det, så nåväl. DOCK va det en fläck på som jag nu ska försöka tvätta bort. Sen busade Mia och jag runt på stan och kikade på rosa halsband/armband/örhängen.

Nu e det dax att baxa bort min tvätt till tvättstugan. Det e inte så j---a lite det eller..

22.14

Mamma har mätt och hållt på med tyget till uteplatsens insynsskydd och banne mig att inte symaskinen e totaldöd helt plötsligt.. Jag blev ganska depparedyster tills jag fick tag i en symaskin av en arbetskamrat som jag ska låna imorgon :) Så mammutt och jag åt lite falafel med hemmagjord tzatziki och tittade på Travel Channel. Tvätten e fortfarande kvar i tvättstugan, och där kan den va tills imorrnbitti..

Snart ska jag börja uppdatera min matblogg mer reguljärt, har försökt tänkt ut lite vad jag ska skriva om på senaste tiden. Kramis

No comments: