Tuesday, March 1, 2011

Borlänge; idag och i sommar

23.19

..Med en bebis i famnen som till sist lyckas ge sig med att va vaken. Nicklas gick å la sig vid 22-tiden och babyn har fått flaska å bröst å rundvisning i lägenheten och massa mys, och när jag trodde hon totaldäckat och jag gick å la henne i sängen slog ögonen upp; stora som gatubrunnar. Happ. Men nu..
Jag börjar bli lite hungrig så jag borde ju egentligen slänga i säng oss båda, Gjorde en kiwismoothie medan Nicklas avnjöt en riktig fettig pizza med mycke sås (mmmmm).
Själv blev jag tidigare på kvällen bjuden på köttfärssås och pasta hos min kusin Fredrik, hans Anna och busungarna och Mirabelles tremänningar William och Alexander där Mirabellis och jag hälsade på idag. Alexander är exakt 2 månader äldre än Bellie Bell. Alexander fick en huvtröja av Mirabelle som hon bad mig köpa efter jag varit på gymmet imorse.
William va blygis till en början, men sen kunde han inte få nog av Mirabelle:


Gänget:
Mirabelle va icke på sitt mest fotogeniska humör idag.

23.52

Bära över M till sängen................................

...

Nu e det jordnötsintag. Imorrn innehåller dagen ett besök till öppna förskolan på Mariagården, solning och köra bil med mammutt.

No comments: