Sunday, March 13, 2011

Lugg

Lördag..

Igår tog vi det mest chill medan Ellen va på kalas och åkte pulka. Linnea, Nicklas, jag och Mirabelle tog en promenad i solen till Ica Maxi och köpte lördagsgodis. På kvällen var det dax för Melodifestivalen; jag och Nicklas höll på The Moniker och The Playtones, Nicklas höll även på Nicke Borg. "Mimmi" diggade Playtones stenhårt ;) Ellen höll på Saade (shocker..!) och Linnea på Danny. Av all popsmörja tyckte jag väl Danny va bäst.

Söndag..

Idag kom familjen söthärj på besök vid lunch, a k a Karin, Melvin och Neo. Medhavd Elin kom oxå i släptåg och fick sin lugg ansad, se perfekt resultat nedan ;)
Kidsen kollade bl a på legofilm, käkade köttbullar, spelade DS åsså vidare..
Sen lämnade vi Melvin en sväng medan vi "gjorde stan" (Babyproffsen, Glitter, Ica Supermarket) på 45 min innan butikerna stängde.

Just nu..
20.53

Har sett på Solsidan och Mirris e på relativt gott humör. Ellen spelar på dator och Linnea glor på nån Disneykanal och Nicklas inväntar Barcelonamatch. Själv tänker jag att det nog fortfarande e helg och man kanske skulle hälla upp ett glas rött och joina Nusse i lite fotboll och lägga in lite grejer på Tradera.

4 comments:

Jennie said...

Hello, halkade in på din blogg via Linn som jag råkade hitta! Jag var iaf med i din familjegrupp och läste nu att vi haft en träff! Konstigt tycker jag för jag har inte hört nåt om det.. Har ni fått brev eller är det bvc som meddelat? Jag hade ju också velat vara med :(
söt tjej har ni fått iaf :)

Miss Malin said...

Hej Jennie! Sorry, jag kommer inte ihåg vem du va; skyller på att Nicklas och jag endast var med på en föräldragruppsträff innan bebisarna kom, den sista.
Vi fick papper om träffarna i god tid innan den första träffen var förra veckan. Linn påpekade faktiskt att det va så få folk där. Jag va lite nyfiken på hur alla bebisar skulle se ut ;)
Ring till BVC och hör med dem om ni/du kan hoppa in i gruppen nu eller om de har delat upp så att ni ska börja i någon annan. Tråkigt om de skulle dela upp :(

När fick ni bebis då? Pojke/flicka? Namn?? :)

Kram!

Jennie said...

Haha det är lugnt, jag är blond, rätt lång men det kanske inte säger dig så mkt ;) okej hm, mysko! jaja, ska ringa i morgon och höra, vore konstigt om de delade gruppen, tråkigt iaf..

Vi fick en tjej som heter Nayla, den 6/1 kom hon, dagen innan beräknat! :)
Får hoppas vi träffs nästa gång det är träff, om jag nu får vara med :p
Mirabelle är ett väldigt fint namn btw!
kram och tack!

Miss Malin said...

Jennie! Hur blev det med föräldragrupp för din del??? Hoppas du läser detta :) Hör av dig, du kan ju leta på mig på Facebook :)Malin Bergman Falun ;) Vet inte riktigt hur man söker på Facebook, email kanske malinb8@hotmail.com eller http://www.facebook.com/profile.php?id=662875942