Monday, March 21, 2011

Ugnspannkaka

Kvart i midnatt och blogginlägg SKALL göras.. Hmm. Var springer tiden iväg och gör egentligen?? Eller e det kanske jag som utnyttjar den på krassligt sätt..? Vet inte hur man BORDE pyssla ihop alla bestyr; hålla koll på att folk betalat in Traderapengar, posta Traderavaror, plugga körkortsteori (..har jag inte ens börjat med), plugga annat (..en hel massa), läsa den där Annika Lantz boken jag fick låna av Tina, läsa Svinalängorna som jag påbörjade, läsa senaste numret av Vi Föräldrar, träna tillbaks min pro-preggo kropp, måla naglarna, sortera papper i hyllorna, låna fler böcker till bebisen..

Ja just ja, jag har ju en BEBIS oxå ja..
;)
Herre fucking jistaness.

Idag kom iallafall Karin, Ante, Neo och Melvin på besök och Neo fick lite håransning, riktigt söt blev han; såg så stor ut i lite frisyr :) Karin hoppade in och va supernanny och Ante satt och pratade om sitt ansiktshår.. Vi åt ugnspannkaka med bacon och sylt å grädde till kvällsmat, och jag åt väl ungefär en halv panna.. Va såå himla hungrig.

Sen blev det lite Vem Vet Mest och Halv Åtta Hos Mig och jag förstod knappt va dom sa där nere i Malmö. Efter det följde lite miserabel-TV a k a Ullared och Ellen däckade väl redan under Halv Åtta och skyfflades till sängen med stora skopan Malin.. Hon och Mirabelle har börjat med samma sovställning i sängen, tvärs över!

Linnea och jag va uppe och kollade två avsnitt "Two And a Half Men" och drack te och babyn tuppade även av efter mycke envishet.. Nicklas va på fotbollsträning som startat upp ute, hoppas han kan spela många matcher snart i vår så man får stå vid plan och flämta lite ;)
Imorrn ska jag ta Ellen på bussen upp till dagis och efter det beger jag mig till gymmet. Skönt.

No comments: