Saturday, March 26, 2011

A rum & Coke kinda wknd

Lördagkväll

Jag tror jag ska avstå från cafékaffe denna månad. Om ingen bjuder mig förstås, men jag vet inte riktigt när det hände senast, ja; förutom Nicklas då.

*Smutt smutt*

Idag kom Karin, Melvin och Neo på lekestund i flertalet timmar, hä va gött :) Ante va med oxå med till en början, tills han fick lov att åka å jobba. Nicklas va och kikade på när Linnea tävlade i gymnastik; hon tog silver! :) Sen knackade det på lite senare, jag trodde det va min moder, men det va Jenny och Elin som kom på lite överraskningsvisit, sötnötterna.


Söndag

Glömde helt ställa fram klockan, så en planerad grej fick slopas helt idag. Nåväl. Vi överlevde.

Nicklas åkte och spelade match i Leksand och när han kommer hem ska vi käka kina/thai och kolla lite film..

Igår såg vi "The other guys" med bl a Will Ferrell och Mark Wahlberg; väldigt rolig, rekomenderad!

Nu på e.m har Linn varit här med sina kids och Ellen å Lina har varit instängda på tjejernas rum och lekt för fullt.. Mirabelle och Sixten har kräkts och sovit ikapp och varit lite vakna och goa oxå ;)

No comments: