Saturday, March 19, 2011

Körslaget

Mirris e helt besatt i viss TV; t ex musikprogram som "Körslaget" som e på nu, innan det tittade hon på fotbollsmatch med pappsen, till Nicklas förtjusning ;) Mamma Malin e ju inte direkt förtjust i såna här TV-program alls, men efter att babyn käkat och däckat och jag la henne i sängen så slog hon upp ögonen och förklarade att hon inte va ett smack trött. Häpp. Och eftersom det inte e mycke av värde på TV ikväll så lyssnar vi på körernas kamp.. Tycker dock Gry har en snygg klänning på sig som jag själv skulle kunna bära, + snygghet i håret.

Nicklas kom hem vid halv sex imorse från jobbet och slaggade inne hos tjejerna. Mirris och jag gick väl upp vid halv nio och hade en väldigt chill morgon å f.m, sen tog vi oss ner på stan och handlade bl a på spännande Ica Supermarket. Mirris tyckte även det va skittråkigt att ligga i vagnen så jag gick mest runt och bar henne och hon älskade att kika på allt folk på stan :) Sötnöt..

Linnea kom hit och åt hamburgare på kvällen och sen sminkade jag henne och lockade hennes hår, hon skulle på disco på Arenan :)

No comments: