Saturday, January 1, 2011

The year in review

Lite lätt årskrönika 2010!

Januari: Ett glas vin på uteservering i London..

Och middag på Jamie Olivers restaurang Fifteen..

Den sista januari va jag på födelsedagsfest hos Frida;

Som efterföljdes av utgång på Åh och möte med Nicklas ;)

Februari: Denna månad började jag som sagt träffa Nicke Nusse Nyfiken, tyvärr tog jag inte en bild på hela månaden verkar det som :( Jag tittade t o m under februari 2010 i min systers blogg, ha ha. Men man kan bl a läsa om månades bravader HÄR.

Mars: De nya kusinerna började umgås :)

April: Millie fyllde 2 åj..

Och Mia fyllde 26..


Maj: Jag fyllde 33 år och Nicklas bjöd på Falu Stekhus/Rådhuskällaren..

Juni: Rockstad med Macke..
Och lite karusell med Linnea..

Juli: Jay Z på Peace & Love..

Och Skåneresa med ligan..

Augusti: Genomlidit halva graviditeten..

September: Tränade på, på gymmet..

Oktober: Höstfint i Falun..

Vi drog till IKEA och gjorde om i hemmet..

Härlig resa till Barcelona..

Och lite Halloweenfirande vid hemkomst..

November: Babyshower med en massa flickor..(och presenter och cheesecake..)

December: Mirabelle föddes en vecka tidigare än beräknat; 2 dec kl 23.17..

No comments: