Monday, January 17, 2011

Baby I can drive your caaar..

Strax börjar Vem Vet Mest, och sen ska jag bara försjunka i slapphet resten av kvällen. Skulle ha följt med Frida på Friskis pass, men min mattelektion drog ut på tiden alldeles för mycket :( Känns bra på matten dock, trots att det e c-matte som jag inte läst sen gymnasiet, hoppade ju t o m av matte b kursen som jag tänkt repetera förra terminen; men har kvar boken för att kolla lite i..

Imorse ringde dörrklockan en minut över nio; det va Karin! :) Visste att hon skulle komma, men bebisen lyckades somna om på morgonsnåret och jag med bebisen.. Eeeh.. Det blev en liter kaffe var, sconestekakor med marmelad och massa prat och lite bebismys ;)
Sen följde hon med till KÖRSKOLAN där jag intog lite info, nu SKA jag ta körkort. Har skickat efter körtillstånd till mig och ledarskapsansökan till min mammutt som ska få äran att sitta i passagerarsätet. Nästa vecka ska jag gå på 2 små kurser på tisdag och onsdag. Imorrn ska jag gå till Synoptik och boka syntest, kanske får jag gö på momangen.

No comments: