Saturday, January 29, 2011

Lö/Sö

Lördag..

Har precis skickat in ett arbete i psykologin; man skulle studera en grupp människor och reflektera över hur de kommunicerade. Det e himla intressant med psykologi, fast jag antar att jag inte tyckte det på gymnasiet ;) Nu e det kul iallafall :) Samtidigt har jag varit lite handledare till Emina som ju har sitt egna kommunikationsprojekt med en familj i USA som hon kanske ska åka som aupair till, spännande!!

Kidsen med tillhörande papputt e på "Yogi Bear" i 3D, lillan sover i sittern här bredvid mig i köket, själv har jag mittbena och hoppas att håret ska växa långt till sommaren. Men in the meanwhile ska jag börja med en tacopaj till ikväll.

Jag har för tillfället 5 st babygym/lekmattor bevakade på Tradera.............
Morr.

Söndag..

Medan jag jobbade igårkväll blev min dator kidnappad å SIMSfierad. Och Nicklas dator e ju för tillfället död :( Trevligt nog kunde jag gå online på mobilen; kikade lite Tradera å Hotmail medan lillan slappade i min famn nångång i natt. Synd att skärmen e helt förstörd bara :( Dock insåg jag igår att jag inte alls tappat bort minneskortet till kameran eftersom...det satt i. Undra hur det står till med mitt minne egentligen..

Hade ett riktigt power walk springa-runt-hela-Östanfors schema igårkväll, men allt vägde upp med alla trevliga återseenden, en utav mina favvotanter fick sig en klippning oxå :)

No comments: