Monday, January 31, 2011

Tradera :)


Imorse vägde jag såhääääär mycke innan frukost:Och nu e det prick 2 veckor tills datumet då jag ska va nere på min normalvikt innan jag blev gravid. På senaste tiden har jag VRÄKT i mig skit, vet inte va jag ska skylla på.. Eeeh..
Så nu ryker skräpmat och choklad och glass och ris/pasta/bröd. Ciao ciao!

Jag har nyss vunnit en budgivning på Tradera för ett Fisher Price "Rainforest" babygym :)Fick det för 287 kr inkl frakt. Att köpa - kostar i detta land - 799 kr + ev. frakt, let me hear you say HUTLÖST..??!
Igår ropade jag in en liten lekmatta, bra att ha, typ när man åker på helgstripp till Västerås ;) Så nu ska jag punga ut med lite cash åt 2 håll innan Mia & Millie kommer på besök. Sen kommer mamma oxå, hon ska klippa sig och barnvakta Mirabelle ikväll :)

No comments: