Thursday, January 20, 2011

Stora fina tjejen

Idag va vi på BVC; Mirabelle låg lite över i längdkurvan; 57 cm och på vågen stod det 4725 gram! Det va även doktorsundersökning och hon påpekade bl a att Mirabelle hade fin hud. Lång och vacker = modell. Gött. Grattis Mirabelle 7 veckor idag! :)

Igår va mormor (alltså min mammutt) här och barnvaktade lillan medan jag va på fysiklektion; det hade gått jättebra! Nästa gång blir sista januari då Nusse och jag ska käka lite på Victucscella, som hette Åh för ett år sen då Nicklas och jag träffades där natten till 31 jan.

Mycke skratt ikväll med älsklingen, vi käkade pepparbiff och tittade på "The New Daughter" med Kevin Costner. Dock har jag träningsvärk i magen, men det e ju förvisso bara härligt ;)

2 comments:

Linda Äter Ost said...

Ni träffades alltså den 30 januari när jag fyller år? Det är kärlek det!

Miss Malin said...

Tihi. Ja, vi träffades natten till 31 jan :)