Saturday, May 1, 2010

I väntan på fredag..

Igårmorse tog jag ett tredje test; first thing, 6.00 lixom. Även det med ett glatt positivt resultat. Ringde och fick tid hos barnmorskan 7 maj, hon frågade diverse frågor och räknade halvt som halvt ut att jag KAN va i 10:e veckan (!).. Det kändes långgånget.. Sen börjar man ju fundera å analysera så mycke att man blir klen i huvet, 7 maj känns bara föööööör långt bort och tänk om det inte ligger nån liten bebis i magen och tänk om testERNA visade fel..?? Men 3 st lixom..??? + jag mår s.k.i.t; illamående och tryck i huvet HELA TIDEN. Alltså huvet trycker hela tiden; inte utstuderad huvudvärk, men ett evigt tryck i hela skallbenet. Skööönt. Just huvudont hade ju inte Nicklas hört talas om, men jag antar att man kan ha olika värksymptom (eller Mia? va? va??).. Jag har hittils pluggat detta på tok för lite..

1 comment:

Emma said...

Grattis Malin!!! Jag känner igen symptomen. Illamående och huvudvärk i typ 5 månader :/ ingen hit! Hoppas du slipper ha det lika länge som jsg!
kram