Sunday, May 30, 2010

LEDIG HELG, dag 2

9.38

Har inte gjort vidare mkt idag förutom att bäddat sängen.. och bloggat om Rockstad. Har iaf ingen satans huvudvärk och solen skiner och fåglarna kvittrar om man stänger av Youtube (..de kvittrar förvisso trots Youtube-skrål; men man hör ju dom inte).

Igår fick jag ett mycket sorgligt sms, nämligen att Wolfmother har ställt in Peace & Love :( Sicken SKIT säjer jag bara. Hade varit så roligt att se igen och framför allt gå med Nicke. Meeh.. (blubb blubb)..

12.25

Nu har jag lagt upp lite pluggplaner; har 3 kurser som jag vill göra klart, innan vecka 24 tror jag mentorn och jag kom fram till; på en e det bara pyttelite kvar, sen efter v.24 får jag se om jag vill fortsätta, ta en break etc (..finns kanske inte så många fler alternativ..). Skulle vilja läsa psykologikursen på Yrkesakademin för den fick jag minsann IG i på gymnasiet, och om jag någonsin ska kunna söka till nån högskola måste jag ju ha den (....och 34 driljoner andra kurser, woohoo!)..

Nicklas har kommit hem och ligger och såååver lite ;) E.m bjuder bl a på glass på Främby Udde (!) (hoppas de har päron), kolla balkongblomster på Rottneby Handelsträdgård och hjälpa mammutt med en TV från Bergsgården, ska även få lite käk hos henne. SEN hoppas jag verkligen inte det e supersent så att det finns tid kvar att MYSA :) Alltså inte med mamma, utan med Nicklas...................

No comments: