Wednesday, May 5, 2010

Som ett slags normalt leverne.. (nästan)

Idag kom nya modemet. Nicklas kopplade in det på 3 röda. Först funkade inget. Men nu funkar ALLT! Snabbare går det visst oxå, enligt herr Nilsson.

Diverse folk tycker att jag ska skriva om bebisen i magen. Är fullt medveten om att jag berättat för de flesta nu och är själv såååå exalterad. Ska ju till MVC på fredag f.m med Nicklas. Men TÄNK om det e falskt alarmt PÅ NÅTT VIS...(!).. Tror inte mycke på det med tanke på nästan 3 positiva grav.tester, illamående, trötthet, större boobs, kaffe som smakar skit.. Men man vet ju aldrig. Så, jag försöker hålla mig liiiiite coollugn.. Men idag ringde Mia från Kappahls newborn avdelning.............. mini, mini, mini, mini, mini.. T o m Ellen hade velat köpa en GRÖN pyjamas till sitt lilla babysyskon. Inte för att vi berättat för Nicklas barn, men de har ju önskat sig ett syskon. Ellen vill helst ha en egen lillebror så kan Linnea ta en annan. TVÅ pojkar tycker jag verkar grymt svårt att hitta på namn till. Men vi har ju några förslag..

Nu e det Jason Statham på TV6. Flås.

No comments: