Tuesday, May 11, 2010

t-t-t-tisda'!

En lugn och solig dag; så härligt när solen skiner och det e ljust långt in på kvällen när man jobbar. Jag jobbade 13.30-21, va en skön dag.. Tycker det går bra på Björken nu när man e så tjenis med alla kunder; har varit där snart en månad heltid nu.

Innan jobb va Nicke å jag på staden en sväng och jag köpte bl a en mycket bekväm svart (och ej alltför ful) bh på H&M, stlk 85 D. Årets mest komiska. Dock antar jag att de kommer att behövas ännu större storlekar (..kanske..), men jag e nöjd med 85 D, hi hi..
Igårkväll va syster yster här i flera timmar och tog ut mitt löshår; dock ej allt, sanslöst, jag som trodde att jag knappt hade ngt kvar..! Det blev EJ så mkt riktigt hår kvar :( Så jag köpte ett paket Silica idag.. Ska börja knapret när allt löshår e ur.

Fick även reda på idag att mitt vikariat e förlängt fr o m måndag; skulle ju va slut på fredag med ledig lör/sön. Först visste chefen inte om det kanske "bara" skulle bli 75% procent och inte heltid som jag gått, men efter lite fundering kom hon/de fram till att heltid gick att erbjuda :D Känns jättebra; med både mycke jobb och SCHEMA!









Malin hjärta Nicklas = Sant

1 comment:

Feila said...

Hehe Malin med boobsen ;) Kul med jobb hörru!