Saturday, May 1, 2010

M som i..


Jag mår då bara kräk....................................................................

Igårkväll mådde jag en gnutta bra; då kom Millie hit och förgyllde med sin underbara närvaro. Moster Malin bara älskar lilla Millie :D Vi tog kidsen och for till Ica Maxi (..spännande, icke) och McD, desto trevligare. Millie va dock ej så hungrig alls, men tryckte i sig 2 minibuttar ketchup.. Mmm, ketchup. Sen klättrade vi upp i lekgrejen utanför och jag åkte den livsfarliga rutschkanan med Millie 2 ggr, rakt ner STUPADE den lixom..

Millie å Ellen å jag somnade med Mimmi å Fiffi å 3 böcker i Nicklas' och min säng.. Lämnade plats åt Nicklas; but he was nowhere to be found (but in the couch) på morgonkvisten.. Kl 5.10 imorse tyckte Millie dock att det va morgon och uppstigning. 5 å 10 for f--k sake, LOL! ;) Ellen slog upp ögonen kort där efter och de käkade väl frukost runt 6.30 och fick lördagsgodis vid 8-tiden ;)

Sen träffade vi Mia på stan mitt på dgn och gick bl a på Wayne's och fikade lite :)


Nu på kvällen har jag ringt pappa om de framtida barnbarnet, drivit runt online och kollat gravidstuff, ätit nachos framför "Merlin" (serie) och fortsatt med drivandet..
Imorrn ska Nicklas spela match i Nyhammar. Men jag vägrar följa med.

No comments: